Μαϊμού – νετ

Η αντιγραφή επιτυχημένων ιδεών που έχουν την αποδοχή της αγοράς είναι μία παλιά πρακτική στο εμπόριο. Κάποιος που επιθυμεί να γίνει ανταγωνιστικός χωρίς να εφαρμόζει δικές του ιδέες, αντιγράφει τα κείμενα, τα χρώματα  αλλά και την επιγραφή των ανταγωνιστών του με σκοπό να βελτιώσει τις υπηρεσίες του και να ενισχύσει την θέση του. Άλλοι πάλι χωρίς να το σκεφτούν και πολύ, καταλήγουν να δανείζονται την ονομασία τρίτων ή να τρέχουν καμπάνιες με κατοχυρωμένες ονομασίες τρίτων. Οι περιπτώσεις αυτές προκύπτουν περισσότερο λόγω άγνοιας και ελλιπούς έρευνας στην αγορά.

Ας δούμε παρακάτω μερικές από τις περιπτώσεις όπου δημιουργήθηκε σύγχυση.

 

Ένα κατάστημα που μοιάζει με κατάστημα franchise αλλά δεν είναι !

Παρακάτω ένα υπόδειγμα κανονικού franchise καταστήματος.

 

Το αντικείμενο της δραστηριότητας αλλάζει !

 

Υπήρξε περίοδος όπου πολύς κόσμος πίστευε ότι η φίρμα εξαγόρασε αλυσίδα καταστημάτων κινητής τηλεφωνίας ή αλυσίδα fast food !

 

 

Όταν αποφασίζει κάποιος ανταγωνιστής να κάνει το δικό σου wallpaper, ντύσιμο της εισόδου του καταστήματος του !

 

 

Να είσαι μέλος σε κάποια παραλλαγή της ιδέας αυτής…

 

Με τις διάσημες φίρμες επικρατεί πολύ περισσότερο γέλιο…

    

 

Leave a Comment

14 − seven =

Contact Us

Έχετε απορίες ή προτάσεις; Ρωτήστε μας και το αρμόδιο τμήμα marketing θα έρθει σε επικοινωνία μαζί σας το συντομότερο.

Not readable? Change text.

Start typing and press Enter to search